Skolan

Skolan suuger ! finns inte så mycket mer att säga än då. sitter just nu i datasalen i A & sörjer att vi inte har några lektioner här längre. Dagen har varit massa lugn, hade ingen svenska vilket betydde sovmorgon, sen hade Angelica glömt CDskivan med alla bilder till projektarbete så vi fick lova att skippa miljötekniken för att åka hem & ficka det ! :) snäll man det där ! mötet med Ullis  satt vi mest bara och pratade lite lätt om Jönköping. & nu då, håltimme innan religonen. hade förövrigt "läx"prov igår på religonen, konstigt seriöst & jobbigt. men sen så är han ju som han är med..
slutar kl 3 idag & då blir det direkt hem till historiaboken, prov imon & jag är tyvärr inte i mvg form än. så får la sitta hela kvällen med den, kanske med några pauser för OTH så går det nog att ta sig egenom :)
Nu ska jag försöka göra lite nytta & plugga lite.
Pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, aah jag kände mej lite sugen nu asså :) så tyckte de va på tiden ! Tack vännen :) Jag gör mitt bästa .. PUSSSS <3

2009-01-29 @ 17:15:58
URL: http://rebeccajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0