HappyHappy day!


Angelica sa nått sjuukt roligt idag på lunchen och jag får fortfarande skrattanfall lite då och då ! ganska patetiskt egentligen, men ett skratt förlänger livet har jag hört. alltså borde jag bli några år äldre nu! :) det är bäst att jag skriver upp det roliga så jag kan skratta åt det andra dagar när livet inte är exakt så trevligt som det har varit idag.
Elsa & Nick ville gå till några minuter för tidigt till svenskan tyckte jag & angelica & hon kläckte ut denna goa kommentaren:
- Varför ska vi stå där utanför och hänga banan?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAH, jag bokstavligen dör nu när jag skriver detta. haha, jag vet inte ens själv vad det är som är så kul egentligen, men skrattar gör jag..

förlåt för ett lamt inlägg, men sånna här dagar måste kommas ihåg ! :)
Pusss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hhahahaha det är okey min pärla, hänga banan är ju LIVET <3 :D

2009-01-21 @ 20:33:12
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0