Första dagen

Jag kan ju säga att första dan kunde ha börjat bättre ! Man kommer till skolan & tror att man ska sluta halv 2, meen neejdå. självklart har man ju Cad till halv 5. det var sugit vill jag lova ! Fick även reda på massa annat mysigt som bla:

  • Cad-prov
  • MKU-prov
  • Gis-prov
  • Historia inlämning
  • Cad inlämning
  • Projektarbete

Allt inom de två närmasta veckorna. Så nu vet ni vad jag ska göra på min fritid framöver. dessutom är det slut med gottiheterna nu igen, ända fram till slutet av april skulle jag tro. Menmen, för att inte fortsätta på detta deprimerande ämne så ska jag & angelica på HV ikväll! ska bli riktigt kul måste jag säga, även om lite prjektarbete ska tryckas in där också ! Men vi får hoppas att dom vinner nu ikväll. Innan ska vi skriva ett litet dokument till våran kära Ullis1337. :) Så flickan borde la droppa in om en halvtimme eller så, får hoppas att jag kommit lite längre med historian då.
Annars har det inte hänt mycket sen sist. Sista dagarna på lovet spenderades med lite vänner & massa sex and the city. Fast en sjukt skön grej är att jag igår hittade min balklänning :D:D Eller aa, jag ska hyra den, men eftersom ända som hyr ut är paljett/glitter stället vid kristinakyrkan är jag extremt stolt att jag lyckades hitta något där ! Blått & stort blev det iaf, precis så som det ska vara :) heeelnöjd !


neejni, back to work.
Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Linn

du kan ju alltid gå på personalfesten nästa helg. liten paus ifall det är mycket i skolan! himla kuul hah

2009-01-09 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0