Dagarna sen nyår

dålig uppdatering här det senaste så tänkte gå igenom dagarna som gått litegranna.

Nyår börjades här med frida elli malin & angelica. Vi lagade mat, bakade & åt en hel massa. Runt halv elva sådär packade jag & frida in oss i bilen & körde ner till Kalle på kålgården. där var även elsa henke & stefan bla :) Trevligt när vissa visade hur det skulle gå till på dansmattan & jag måste säga att det var en oväntad vinnare! När det började närma sig 12slaget (som egentligen kunde arit vilket 12slag som hellst) gick vi till andra sidan gatan till nånannan fest. 30plusare var väl det flesta. Det första jag & frida råkar ut för är en nästan klar gymnasielärare som börjar ställa massamassa frågor om religon & historia. runt 1 kände vi att det va nog! så alla 7 tryckte in oss i bilen & det skjutsades hem lite överallt. I bilen händer även årets händelse 2009, hahaha. en timme in på det nya året!!! sjuuukt kul var det iaf & en bra avslutning på en extremt konstig nyårsafton. tacka gudarna för att det bara händer en gång om året !!!

 
  

Nyårsdagen kom aldeless för fort & jag skulle upp & jobba. helt okej ändå med lagom mycket att göra även om det var svårt att hålla ögonen öppna. Sedan hem & äta & försöka sova en stund, men det gick ju åt helvete såklart... haha så dödstrött släpade jag mig ner till hemköp för att inventera med laget. Om man nu kan kalla 3 personer & en tränare för ett fotbollslag? aja, sjukt tråkigt som vanligt & ännu jobbigare pga sömnlösheten. När jag kom hem kollade mamma & jag på mamma mia & sen bums sängen.

I fredags så blev det en lång seg förmiddag för att ta igen sig lite, sedan åkte jag till carro för att fortsätta med hennes rum! denna gången målades det vitt igen & togs bort nån dörr & några förjävligt sega gångjärn. Kul var det som vanligt men lite ont här&var efteråt. Påkvällningen kom Carro til mig & vi kollade på andra delen av sunes jul! :) han är ju för söt den pojken!

Igår togs det på massamassa kläder & begav sig till västersjön med familjerna Nilsson/Berg för att åka lite skridskor. Trodde att det skulle gå väldigt dåligt eftersom jag inte åkt ordentligt sen 9an, men det gick faktiskt helt okej & bara en vurpa (: Vi grillade även korv och hade det väldigt mysigt, men i slutet blev det sjukt kallt så då tyckte jag att bilen var en bättre plats. Vi kom knappt hem innan alla skulle in till farmor för att fira hennes 71årsdag. Det är ju ingen somkan säga att vi i min släkt inte träffas ofta iaf! spec inte i denna årstiden! Men det är kul så det gör ju inte så mycket. när man varit tillräckligt trevlig så åkte jag ner till stan för att träffa gamla ekhagen laget, eller delar av det iaf. vi började på kaffepaus och slutade på coffehouse by george. kuul att träffa alla igen och prata egenom allt som hänt sen senast.

 
 

Idag har varit världens största degdag. väldigt mycket film&dator och väldigt lite pluggande. men jag antar att alla behöver sånna dagar ibland. och nu ska jag försätta med det !
PussPå't ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0