BoringBoring Day!

Hello friends !

till skillnad från igår har dagen var riktigt riktigt hemsk, seg & jävlig ! Började med svenska i hela 80 tråkiga min, sen vidare till första lektionen i miljöteknik. Tydligen är det typ samma som biologi, alltså betyder det även labbar & labbrapporter, kuuul !. när kl var 10 kändes det snarare som den skulle vara 3, 4 nått. På ufen misslyckades vi igen. & vad kan det vara nu? kanske 6 gången vi gör fel. haha suuuck. det är sannerligen inte lätt att vara optiminstisk dagar som denna. Jag får dessutom inte springa av mig heller, för jag bestämde mig för att det ta det lugnt med foten veckan ut. nu har jag klagat tillräckligt för hela året känns det som, kan inte va spec kul att läsa? En postiv sak som hände idag var att vi slipper Ufen imon iaf ! :) så då slutar vi vid 1 eller liknande, skönt !
Jag tror att jag ska ta mig en powernap nu, somnade aldeless för sent igår. Fastnade nämligen i boken Jenny som vi fick av kära Britta igår. Det slutade med att jag läste ut hela boken igår sen, jag kan dock inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om den. Jag både gillar och ogillar den.

Godeftermiddag på er vänner

Jag bjuder på en ännu en fräsch pussbild från
 turkiet bara för att jag saknar det såå !!

Kommentarer
Postat av: Frutt

jag undrar hur många rynkor jag kommer ha på ålderdomshemmet!Det ser inte bra ut alltså! :S

2009-01-22 @ 22:29:32
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0