25 januari

HeejHeejHeeej !

Har massvis att göra idag innan jag ska ta mig bort till tipshallen som vanligt på söndagarna. Dock ska jag inte spela denna gången på grund av foten. Tar även med kameran ikväll så det kanske kommer in lite bilder ikväll eller imorgon. vågar inte lova nått, har blivit jättedåligt på att lägga in bilderna i datorn efter fotograferingarna. måste bli bättre på det !  Men innan dess ska det hinnas med att plugga mku, historia och lite samhäll. Även tvätta duscha & äta. borde verkligen städa dessutom, men det får nog vänta tills imon eller ytterligare nån vecka ;) haha

Igår vart det först några sega timmars jobb. Sedan på kvällen hade jag frida & malin lite mys med bakning av kokoskladdkaka, te, choklad & världens bästa sex and the city ! det ända som saknades för att det skulle bli en riktig tjejkväll var la pyjamasarna ! Meeen massa massa mys måste jag säga !


Nu är det bäst att börja !
Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som inte ens tyckte om Sex and the City från början (:

Men det är bääääst (:

2009-01-26 @ 13:23:18
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: Jag

hahaha jag veet ! himla dumt av mig egentligen! meen, vem är detta ? ;)

2009-01-26 @ 19:56:11
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0