Torsdag

känner att det har vart lite dålig uppdatering här denna veckan, så det är bäst att ändra på det nu!
denna veckan måste jag säga har vart himla go med massvis av skratt. Började i tisdags med en tråkig designlektion som behövdes göra lite roligare & sen dess har det bara fortsatt! man får ju allt lite känslor från den gamla goa te1a tiden då skolan var en enda stor plats för asgarv :) haha. på senare tid har det väl varit mer hårdplugg tyvärr. Dock är det ju bara ca 4 månader kvar så det är bara att kämpa på, hur skoltrött man nu än skulle vara.
Idag vart det en kortis dag eftersom vi inte hade nån uf, skönt tänkte jag för då kan man ju sova lite när man kommer hem innan helvetessamhällen ska göras klar. men nejnej, jag har heeeelt tappat min förmåga att powernapa. typsikt, jag som har varit så trött hela denna veckan att jag knappt kunnat hålla ögonen öppna (troligtvis orsaken till allt skrattade). Så istället blev det till att sätta igång och skriva klart samhällen ändå, trots tröttheten. Det har väl inte gått strålande direkt, har fortfarande lite kvar men jag hoppas kunna skriva klart det idag iaf. Senare planeras det en liten springrunda med carro för att kompensera träningen idag. bara jag inte halkar och dör så går det nog bra ! Annars händer inte mycket förtillfället, har så mycket plugg att jag skulle kunna drunka i det så därför är det mest det dagarna går åt till. men jag har ju iaf nått att längta till ! L o n d o n  är inte ens 2 veckor bort nu ! & där planerar jag att shoppa så mycket att jag kan kompensera upp den senaste tidens brist på det.
fast nu får det nog vara slut på struntpratet. känner att jag fortfarande är inne i ett lite för formellt språk för min smak, men det försvinner nog efter en stunds konverserande med vänner på msn ikväll :)

Bjuder på en ny låt från bästa MandoDiao som släppte nytt i förra veckan ! muuuums !
 
PussPlutt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0