TuttiFrutti kväll

känns otroligt skönt att äntligen vara på bättringsvägen ordentligt efter en hel vecka i sjuksängen. när jag gick till skolan idag kändes det som jag inte vart ute på flera år & solens strålar var underbara! förövrigt gick jag till skolan endast för religonsprovet vi hade idag om hinduism. kan la inte direkt säga att det gick sådär jättebra, men vad förväntas efter bara nån timmes plugg? aja, ett g lär det ju bli iaf.

kvällen kommer att spenderas hos en av mina allra bästaste vänner, nämligen frida. vi ska ha en tuttifrutti kväll eftersom det var år & dar sen den förra. så då blir det satc, B&J och troligtvis godis eller nått slags bak :) mums! jag tror att det kommer bli en utmärkt kväll med massa skratt i vanlig ordning, haha :)
annars kommer helgen bestå av mycket plugg & lite förberedelser till london. måste växla pengar & köpa lite grejs innan onsdag.


Nu är det mat på G!
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0