Samhällshelvete

Samhällen är inte nådig, & jag har vart dum nog att inte jobba nått på lektionerna eller hemma förrens nu. Så ni sitter jag här med ett heeeelt arbete & måste tokplugga de sista veckorna innan det ska va inne. Suuck, varför gör man alltid så?
snart är lovet slut med, & jag har istortsätt inte gjort ett piss. bara segat loss järnet.
Ikväll ska jag dock träffa Carro & emelie. vet inte riktigt vad som ska hända men jag kan tänka mig att det blir mycket londonprat, det börjar ju närma sig nu. inte ens 3 veckor kvar ! :D & såklart massa onyttigheter med, men det hör ju till. haha, det är ju nästan så vårat lilla förbund inte spelar nån roll eftersom det blir att man äter så mkt när man får :P fast man slipper ju slösa massa pengar i skolan iaf, det är ju bra.

Nu är det nog bäst att jag börjar tyvärr.
PusssPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0