Ready for the big city

Heej plutts

seeeg dag idag med vanliga lektioner hela dagen. Sen åkte jag hem & Carro & emelie kom hit nästan direkt. Vi skulle boka det sista till london nu! Så nu är både buss till & från flygplatsen & busskort bokat & betalat :) himla skönt, nu är allt klart att åka ! Bara en ynka liten månad kvaaar :D
Imooorgon blire huvudstaden för heeeela slanten & det ska bli massamassa kul! så imon lämnar bussarna ED vid halv 8 sådär för 4 timmars bussresa upp & sen möbelmässan! förra året var väl inte jättekul kanske så får hoppas att det blir bättre denna gången ! Sedan en förhoppningsvis snabb runda på nationalmuseet innan Nicks & min second hand runda börjar :) wiiie, här längtas det massor ska ni veta! haha, fast för det mesta brukar ju bussresorna vara roligast! Det ska också bli min debut att åka bil till skolan för första gången, tur att jag har Nicoline & david som moraliskt stöd ! Kameran, alla dumlekakor & plånboken är framlagt så jag inte ska glömma det viktigaste. haha, nu ska jag nog börja göra mig iordning för sängen, är sjukt trött !
Pussspearls ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0