Februari


Heej alla !
orkar egentligen inte med nått inlägg, men nått litet ska man la kunna fixa !

heelgen har varit lugn & skön ! I fredags hamnade jag, emma & carro på brunnen där lite folk från skolan spelade. lite för varmt & litet för att det skulle bli riktigt bra, men dom var duktiga iaf ! sedan köpte vi godis på hemmakväll & hyrde en film innan vi åkte hem till emma. Lördags, först några timmars jobb. sen hem till tv där det blev några timmars degande innan jag gick in till farmor och spelade spel i brist på annat. tog extremt lång tid eftersom vissa har en tendens att prata för mycket. :) haha.
Idagens har det städats & gåtts på bio. Australia, den va mycketmycket bra bara en aning lång! & nu sitter jag här då & bara är väldigt trött. Men det gör inte så väldans mycket. nästa vecka blir troligtvis väldigt bra ! kort dag imorgon, syodagen på tisdag där man väljer själv vad man vill gå på, vanlig (äcklig) onsdag, stockholm på torsdag med tekninkarna & halvdag på fredag :) & sen är det ju LOV, underbart! efter det lär veckorna gå fort till London !! :D Jag tror inte man kan längta mer...
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0