The hardest part was letting go

Jaha, nu sitter man här. Resväskorna packade så gott det går och nu är det bara 3 timmar innan bilen avgår mot Landvetter! Kl 8 är jag i Amsterdam och kl 14.30 i New York amerikansk tid! Kommer bli en låång lång dag!
Har sagt hejdå till alla nu utan familjen & det var utan tvekan det jobbigaste jag gjort hittills! Fy vad mycket tårar som fallit idag, både på mig & på mina älskade, underbara vänner!
Vet inte hur mycket tillgång till internet jag kommer ha tills jag kommer fram till familjen i Dallas den 30 december, men om jag kan ska jag skriva några blogginlägg. Det lovar jag!

Jag kommer sakna alla så otroligt mycket men jag vet ändå att jag kommer få det så jävla bra! Så samtidigt som jag längtar fruktar jag att vakna upp om några timmar & börja resan! Ni vet alla hur mycket ni betyder för mig & att säga hejdå var hemskt! Men vi ses snart igen & se till att inte ha förändrats allt för mycket! ;)

Tyvärr får jag inte med mig den fina nallen jag fick i avskedpresent, men kudden följer iaf med!
Nu ska jag gå & lägga mig, sista natten i sverige på över ett år! Det ni ;)

Jag kommer sakna er alla så fruktansvärt mycket, men som tur är har jag mina fina grejer med mig så jag aldrig glömmer er! (inte för att det skulle kunna hända ändå men i alla fall) Ni betyder otroligt mycket och jag är så glad att jag har er! ♥
Frida, NU kommer jag!

Carro, bästaste vän, av allihop kommer jag sakna dig mest! Bara så du vet, dig glömmer jag aldrig. Älskar dig <3

Frida, okej, NUU kommer jag!!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

hahaha...kul att du fick me dig kudden!! hoppas den har ett alldeles speciellt örngott=)) saknar dig redan jättemycke!! men ha det nu så himla bra!!!!! massor me kramar

2009-12-27 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0