Nystart

Nuuuuu är jag tillbaka! :)

Bloggen ser ju aningen annorlunda ut nu, Emmie har nämligen hjälpt mig att göra om den. Men vissa grejer klarade jag faktiskt själv! Inte illa alls faktiskt! Dock får ni ha överseende med min 3-minuters header. Kanske inte den snyggaste, men den får duga!

Nu är det bara 11 dagar kvar innan jag åker. Har fortfarande inte fått mina flygtider än och det gör min lite otålig. skulle kännas skönt att veta lite mer om avresan! Ännu har inte nervositeten kommit, även om folk inte riktigt verkar tro på det när de frågar. Men så är det, det känns bara konstigt. Är ju fullt medveten om att jag ska åka & att det inte är lång tid kvar men ändå, det är som jag inte fattar! Känslorna har de senaste dagarna vandrat mellan att jag vill åka så fort som möjligt med en enorm längtan och sen känner jag mig inte alls sugen på att åka & jag fattar inte vad jag håller på med! Dock skulle jag aldrig aldrig ändra mig, innerst inne vet jag att det inte finns något jag hellre vill!

Träffade Emmie idag, hon ska åka till Washington DC den 6 januari också som aupair & efter man pratat med henne längtar jag alltid sjukt mycket! Är väldigt skönt att prata med nån som går igenom precis samma sak! Vi gick iaf och fikade på claras, sedan tog vi en sväng på a6. Skön dag!

Imorgon ska jag träffa Elli & Angelica. Om inte planerna ändrats, men det hoppas jag verkligen inte! Borde också fortsätta rensningen av mitt rum, men det känns inte lika viktigt. :)
Nejni, nu fryser jag halvt ihjäl om mina fingrar. Ska nog gå & lägga mig snart!

Pussss


Bild på min goa kvällsmat, snabbnudlar & lussebulle, haha ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag älskar att du är tillbaka bästis! :)Snart åker du!!!!!

2009-12-17 @ 18:04:47
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0