New York, New York

Då var jag äntligen här! Har varit en otroligt lång & jobbig dag som jag får berätta lite mer om en annan dag. Just nu sitter jag nyduschad & ren i en stor skön säng ensam i rummet som jag delar med två andra tjejer. En från Kanada & en som jag ännu inte träffat som kommer från tyskland.
Ska snart snart gå & lägga mig men ville visa er först hur här ser ut! Tyvärr har jag inte tagit några andra bilder idag, kameran har luggit så olägligt till.
Mår ganska så väldigt bra just nu ska ni veta, trots tröttheten. Känns bara så fruktansvärt overkligt att jag faktiskt har åkt nu och inte kommer hem på över ett år. Vi 4 svenskar som är här pratade innan om hur komiskt det är att 4 egentliga främlingar står på en flygplats utanför new york tillsammans. Men vi känns verkligen inte som främligar, även att vi i stort sätt inte känner varandra alls så blir man så kommer man ändå så nära varandra. Och detta bara på en dag. sjukt!



Såhär snygg är jag just nu :)


Ha det fint där hemma vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Pappa

Sov gott!

2009-12-28 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0