Friday

Idag åt jag pizza till frukost, klockan halv 3 dessutom! Men ni behöver inte bli så förbluffade, jag vaknade faktiskt vid halv 12! Det behövdes efter den hemska natten innan, sköönt att sova ut!
Idag har jag hämtat ut ett paket på posten, fina julklappar till mina kära! :) Snart ska jag ta tag i dammsugningen & dammningen av mitt rum. Det behövs kan jag säga, sen blir det kanske ännu lite rensning men det beror på om jag orkar, så troligtvis inte ;)
Ikväll har jag faktiskt ingen aning, det pratades om utgång med lite folk från gamla klassen & så men har ingen aning om det kommer bli av! Som vanligt när vi i "te1a" ska ses så vet man varken vart vi ska va, vilka som kommer eller om det överhuvudtaget blir nått alls förrens typ en timme innan. Blir det inget ska jag iaf bara va hemma. Kolla på sista avsnittet av bonde söker fru & så :) Thilde & Stefan är ju så söta!

Borde verkligen börja ta tag i packningen snart & klura ut nått skoj till avskedsfesten nästa vecka! Asch, det löser sig! Nu måste jag börja göra lite nytta här! ♥
Pusss



9 dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0