Fredagskvällen som var

Det blev utgång igår sen iaf! Dooock var det ju nån som inte hade sagt nått till mig på hela dagen så det var ju tur att jag ringde min kära vän Angelica! Hon & jag åkte iaf till Emil vid 8 nångång. Pratade lite med Emma & konstaterade att det var en mycket konstig situation! (Emma en av mina bästa vänner är syster till Emil som jag gick i samma klass som i 1an) Vi knallade iaf ner där det vart några glada pojkar och efter en stund kom även Nicko & Lollo! Efter kl 10 skulle vi in till stan för att kunna utnyttja våra gratis sms ;) Två bilar skulle köra & hade plats för alla utan en, som tur var gick Daniel med på en extra i hans megabil så vi tryckte in oss allihop. Det roliga var att den bilen jag satt i kom iväg betydligt snabbare än den andra eftersom de inte ens kom in i bilen för att låset frysigt eller nått. Men ändå kom dom in till stan snabbare än oss.. Underligt
Kvällen på centrum var väl som det brukade, inte så jätteskoj. Glömde min drinkbiljett dessutom, förlåt frida! Men få lämna vidare den till nån annan innan jag åker ;) Jag & Angelica gick ifrån centrum redan vid halv 1 eller nått tror jag, sedan vandrade vi långsamt till östracentrum där jag tog bussen hem !
Sängen var sköön när jag kom hem vill jag lova! haha, drömde om Filip & Fredrik inatt dessutom. Sjuk dröm

Blev typ två bilder tagna igår, varav en på den goa häxblandningen Angie blandat ihop. Får visa senare när Emma kommer med kameran! ♥
Pussss


Kommentarer
Postat av: Wardagsliv

sa ju förlåt ju :( go kväll iaf (Y)

2009-12-20 @ 17:24:22
URL: http://wardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0