SjuttondeDecemberTjugohundranio

Idag fick jag mina flygtider!!!!! :D Blev ju ganska så glad när jag märkte att jag bara kommer åka själv från Göteborg till Amsterdam! Där kommer jag sedan möta upp med de andra svenska tjejerna från sverige & åker sedan tillsammans till New york. Perfekt!

06.25 Göteborg - Amsterdam 8.00
10.50 Amsterdam - New York 13.40

Tre timmars väntan i Amsterdam, men det känns inte så farligt. Sitter bara en halvtimme själv & det är skönt! :) Blir en lång dag iaf. Måste åka från Jönköping redan runt kl 3 på natten & vara på landvetter runt kl 5! Inte många timmars sömn där!

Idag har jag umgåtts med min kära Ellinor i stort sätt hela dagen. Vi började på eko, haha hade lite problem att komma dit först eftersom dom tydligen hade satt upp ett stängsel vid järnvägen så man inte skulle kunna gå över där längre. Men inte tänkte jag gå hela vägen runt, som tur var hittade jag tillslut en öppning! Vi drog oss senare vidare i kylan och blåsten mot china palace där vi satt ett antal timmar. Blev nästan springnota efteråt, tyvärr kom kinestanten på oss ;) hahah. Därefter drog vi oss ut i kylan igen för att fixa lite julklappar. Nu är de flesta köpta & jag tror aldrig att jag blivit klar så tidigt innan! Nästan så det känns lite tråkigt att det inte kommer bli någon panikshopping dan före julafton! Sen åkte vi iaf till Elli & Davids nya fina lägenhet, vi slog på några sex and the city avsnitt & sen blev det dums hem! Mycket gossig dag ♥



10 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att vi ses i amsterdam :D

2009-12-19 @ 13:18:23
URL: http://minresasomaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0