Blåsig natt

Usch, fyfan vilken hemsk natt! Tror jag sovit max 4 timmar, man kan ju säga att det hör till ovanligheterna att jag vaknar kl 6 helt av mig själv. Eller aa, när jag tänker efter har det nog aldrig någonsin hänt över huvudtaget. Dumma kalla blåst! Men nått positivt kom det ju ur det iaf, jag har äntligen läst ut Guidelines for a successful year! En aupair handbok. Så sjukt mycket onödig fakta har jag nog inte läst sedan Kemi A.
Men nu är det gjort iaf & det känns otroligt bra!

Nu blir det frukost, är väldigt hungrig. Kanske var inte snabbnudlarna & lussebullen en så värst bra kvällsmat iaf :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kanske också borde läsa ut den, men jag orkar inte :P haha

2009-12-17 @ 10:47:06
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0