Avskedsmiddagen

Heej mina fina :)
Malin gick för en liten stund sen & elli åkte väl för en timme sen upp till Donken för ett härligt stressfyllt pass där! Igår hade jag min avskedmiddag & alla mina finste vänner var här, till och med Frida faktiskt som kom förbi i webcamen en liten stund! Vi åt mest hela kvällen, först pajer & sedan cheesecake! Fick otroligt fina avskedspresenter som gjorde mig megaglad allihop! Fick världens bästa film från the gang från alla våra kvällar och resor! Den var så rolig så jag inte ens kunde börja gråta ! Sen fick jag också en fin nalle, Iceage3 (!!!!) och massa mumsig mintkrokant från bästa Nickotick! Började lipa när jag fick chokladen, haha! Den är så hon & jag, för det första var det hon som fick mig att testa den & efter det vet jag inte hur många sådana chokladkakor vi delat på i skolan!
Tillslut droppade folket av efter mycket tårar & avsked för dom jag inte kommer träffa igen innan jag åker! Tillslut var det bara Malin & Elli kvar så vi påbörjade våran sleepover! Mycket mys trots inte så där jättemycket sömn på grund av en morrande luftmadrass! Kvällen, natten & morgonen var hur bra som helst & tack alla för att ni kom & för de fina presenterna!

Idag har jag allt för mycket att göra! Så mycket att man inte vet vart man ska börja! Känns tråkigt eftersom det är dagen före julafton & den ska nästa vara lite tråkig tills kvällen kommer & man får klä granen & äta en skinkmacka där skickan är precis nygjort & fortfarande varm! Då blir det jul!
Ska iaf slå in alla julklappar, städa rummet, packa, packa, packa, duscha & förhoppningsvis hinner jag med en liten fotorunda med innan det blir mörkt.

Tror att det är bäst att börja nu!
Ni är bäst <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0