2a dagen på orientation

Heej vänner!
Idag var första dagen med lektioner, vi väcktes kl 7 åt hemskt tråkig frukost & satte oss sedan i salen för att lyssna i ett antal timmar! Även här gör dom klart riktigt tydligt -  NEVER SHAKE A BABY! Sen hade vi 3 timmars lunch så vi gick till stamford mall en stund. Rusade direkt in på forever 21 men min väska är så full den kan bli så därför blev det inget köpt. Därefter fick vi våra avreseinformation så vi kommer till värdfamiljen. kommer fram i Dallas typ halv 11 på kvällen på onsdag. sedan hade vi en 4 timmar lektion igen om hur amerikanare är. Verkade bara ytterligare konstatera att dom är väldigt speciella hela bunten. Men tanten som pratar om allt är riktigt duktigt & väldigt rolig så tiden flyter förbi ganska så fort.
Nyss kom vi hem från en liten tripp till Target, alla pratade om att det var ett litet ett men det skulle nog inte jag kalla det! det var 2 våningar och varje våning var ju minst lika stort som maxi hemma. Men men, de andra tjejerna var från Kanada och Mexico och har varit i USA innan.

Bilder från dagen :

Jag & min rumskompis Bobi som också ska till Dallas


Bobi, Sara & Sandra från sverige


At the mall


Kvällens måltid, riktigt äcklig pizza. Bara massa deg & ost. Till denna måltid står det kannor på borden med coca cola, inget annat.


Jag fick prestent från familjen! Så söta är dom! I var det kakor, chokladdoppade popkorn (mycket godare än dom vi har hemma) bodylotion & tvål, nötter nån dricka & nått brödliknande. Har bara testat popkornen än så länge!


Alla glada i hissen upp till target!


Imorgon åker vi in till NYC på kvällen! Läängtar
Ni är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

NYC BABY ;)

2009-12-29 @ 04:42:46
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: plingan

haha där har vi ju bobi:P saknar dig nåt fruktansvärt.. det är tomt här utan dig vet du! logga in på skype nu så jag får prata med dig =) love

2009-12-31 @ 15:01:16
Postat av: Sebastian Berg

Det ser inte ut att gå någon nöd på Dig iallafall. Ha det så bra och gott nytt år!

2009-12-31 @ 16:32:44
URL: http://sebastianberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0