tillbaka !

jaah, vad ska man säga? har inte varit nån vidare aktivitet här de senaste 2 veckorna. har helt enkelt inte orkat skriva & gör jag inte det nu heller egentligen, men jag känner att jag måste.
Har hänt en hel massa dessa dagar, men jag orkar sannerligen inte skriva om 2 veckor så det får endast bli om påsklovet ! :)
I måndags skulle jag & angie fixa projektarbete så jag hämtade upp henne& sen åkte vi runt i hela stanoch fotade olika byggnader, utsikter & jag vet inte vad. innan hemfärd blev det även en trip till maxi för att köpa lite mat till kvällen, den spenderades hos thor med grillning & teknikare ! superväder & gott folk. dock kände jag angie ivana & nick för lite spänning så vi bestämde oss för att åka till falks grav. läskig väg, läskig skog & läskig grav. Frida lyckades också ringa i precis rätt ögonblick för att skrämma oss halvt från vettet. vi sprang tillbaka till bilen & sen for vi tillbaka till jönköping igen, lämnade av ivana & nick & åkte sen tillbaka till Thor där vissa vart lite väl party ;) Mycket bra kväll iaf !
Tisdagen bestod först av massa pyssel med kollaget till aupair ansökningarna, och när det blev för tråkigt åkte jag & träffade carro jessica och emelie istället. vi åt onyttigt & kollade på hockeyn och adam & eva, barnversionen då ! :)
igår vart jag & carro i göteborg. meningen var att jag skulle försöka hitta studentklänning, men så blev ju självklart inte fallet. men jag hittade iaf en back-up klänning! haha. köpte endast en skjorta från monki & ett hårband från indiska. carro fick rabatt på 125 kr på ett par chinos, värt att komma ihåg ;) väl tillbaka i stada, for vi direkt till emma för lite chittchattade med den flickan, även lite tila tequila !
Bilder från måndagen:
       

Dagen har tillbringats framför ansökningarna & kollaget, men ser nu äntligen slutet på den ! känns otroligt bra måste jag säga ! weeiii, bara 4,5 månad kvar !
javisst, nu blire annat! Pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEEES! Vi är på gång snart! :) <3

2009-04-10 @ 18:42:09
Postat av: Anonym

frutt om du inte fattade de ;)

2009-04-10 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0