Söndag

hejdär :)

kom precis hem från en träningsmatch mot bankeryd. första gick jättebra men andra var la sådär, dom fick två straffar & sen var den matchen över :P haha. nu har jag iaf sjuuukt ont överallt, men framförallt i fötterna. nya fotbollsskor gav skoskav på ena foten & den andra va hårt tejpad. meen, känns sjuukt gött att vara igång nu iaf. seriepremiär på fredag :)
idag ska jag försöka plugga en del och sen lämna in au pair ansökan innan jag & angie ska fixa med lite projektarbete. bäst att ligga in nu eftersom vi har 60 timmar kvar att slösa på det, lycka till ! haha

igår gjorde jag massa nyttigt hela dagen & sen kom carro hit så cyklade vi ner till stan & fikade och hyrde madagaskar 2. en liten besvikelse var filmen men kvällen va goss !

skönt med studiedag imon även om hela den måste gå åt till plugg.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0