man slutar aldrig att förvånas

jahajaa, nu vart lovet slut då. sista lovet någonsin. känns det sorgligt eller vad? fast egentligen, det gör nog inte det, för just nu hatar jag skolan mer än allt & de flesta som är i den. Kan inte jag få ta studenten imon?
dagen har varit segare än vanligt med trötthet, hunger och huvudvärk. tacka gudarna för att ha oseriös fotografisk bild sista timmen (timmarna). Jag fick också för en gångs skull lära mig nått nytt, fast denna faktan hade jag nog hellre varit utan. och jaa, man slutar aldrig att förvånas och kanske gör det livet mer intressant, men någon gräns får det väl ändå va? haha förlåt, nu skriver jag sådär så inte alla förstår. sånt som jag själv hatar att läsa men denna gången vart jag tvungen. det ska inte hända igen!

Lovet har annars varit prima ballerina. inte haft alltför mycket att göra men inte heller för lite, alltså helt perfekt :) Nu ska ett one tree hill avsnitt sättas på & sen sängen.
Pussss vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0