18 snart 40

jappjapp, onsdag idag och jag har knappt gjort nått nyttigt alls. bara några minuters projektarbete som senare kommer bli timmar i projektrapporten. men vad gör man inte för att få ihop 100 timmar ? haha
dagen har bestått av mku, samhällsprov (som gick åt helvete för att det var sjukt konstigt & massamassa svårt), svenska och religon. segt alltså. när skolan slutade gick jag & elsa ner till staden en sväng, köpte äntligen mina gladiator sandaler på din sko, ska få dem i föelsedagspresent. bara 2 dagar kvar nu innan 19 årsdagen. eller egentligen bara 1 och några timmar. det är galet att man är 19 redan! dessutom så är det då bara 1 år till man fyller 20, och då är man vuxen på riktigt tycker jag. det känns fruktansvärt måste jag säga. Snart är man 40+ och har världens tråkigaste jobb på ett kontor utan fönster med sviniga tonåringar som tjurar och en man som blivit tjock. hmm, neej så ska jag inte ha't !! bäst att ta vara på sista tiden som 18åring!
Hejs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0