Tisdagskväll

Amanda har nu bestämt sig, hon ska gå på balen !
är fortfarande inte heelt hundra på hur tagg jag egentligen är,
men eftersom det verkar som de flesta teknikare ska gå kan det
ju inte bli annat än roligt! :)
dock blir det inget överdrivet tjaffs med klänning/smink/hår, finns roligare
saker att lägga dom pengarna på!

Annars har det mesta denna dagen gått åt skogen, precis som igår.
Angie & jag vart ute i ca 1,5  timme och fotade idag på fotografiska, & sen
när vi framkallade dom fanns det inte minsta lilla streck på negativen.
mycket roligt, men som tur är har vi ju kul vad vi än gör! :)
& jag veeet att min profilbild är löjligt stor, men den vill inte
riktigt som jag, ska försöka fixa det imon.



Mku väntar (Taaaaaack Elsa<3)
PussPå't


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du gå amandapandavit? :D

/ hoppas du vet vem jag är hahah

2008-10-22 @ 08:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0