Tisdagen den suraste.

Började kl 8 idag, trodde vi alla. men så var ju självklart inte fallet !
utan vi hade visst labb idag på gisen istället så då hade våran grupp sovmorgon (TILL KVART I ETT).
Jag skulle inte kunna vara mer trött på denna skitskolan..

så istället för att göra projeketarbete blev det att vara kvar i skolan & syssla med annat, just
nu sitter vi i datasalen och fixar med bloggar & CAD-hus. kuuuul :)
Men snart ska jag ha en fin utstyrsel till min blogg iallafall.

Efter skolan ska jag, Carro & Emelie direkt upp till hallbyskolan för möte med fotbollen, känns
otroligt bra att komma igång med träningen igen, är ju sjukt rastlös hela tiden.
märktes igår när jag flippade ut totalt efter bara en timmes mku plugg, men som tur var
räddade Carro mig med en promenad. Blåsigt & kallt var det men ändå väldigt mysigt. :)



Nu ska jag fortsätta med Caden,
PussPå't


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

denna kväll kommer nog bli bra , sen ser jag med fram emot träningen , bara vi inte springer varje gång varje vecka !

2008-10-21 @ 16:47:26
URL: http://nogg.se/alltomemelie
Postat av: Frutt

Ja nu ska vi bli ena rediga bloggare ;)

2008-10-21 @ 21:03:24
Postat av: Jag

hahaha, såklart att vi ska ;)

2008-10-21 @ 21:20:27
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0