Lager 157, blandannat

kom nyss in från den snygga BMW:n efter
att ha tillbringat ca 1,5 timma där med Angelican,
& tänkte blogga ett inlägg innan sängen.

Vaknade något trött idag eftersom jag inte somnade förrens ca kl 3 igår pga fortsättningen på harrypotter kvällen igår. men roligt var det ju såklart med härliga kommentarer från emmas håll bland annat.. :) har nu konstaterat att hennes högsta dröm är att få gå på hogwarts för vi skulle ju ha sååååå kul
om vi gick där ! hon är söt.
Vi började kolla på filmerna vid 7 och sista filmen var klar vid 2, & jag måste erkänna att det var något jobbigt i slutet (jag trodde aldrig att jag skulle vilja att nått med HarryPotter skulle ta slut). 

Vid halv 10 imorse hämtade jag & min mamma iaf upp Carro & sen mammas vän. på lager fanns det väl inte alltför mycket om man inte ville lägga ut över 600 spänn på ett plagg så vi knallade hyffsat snabbt till dom andra affärerna.
hittade två t-shitar på barn-lager annars inte mycket. men det var mycketkul ändå ! 
vid 9 tog jag bussen ner till Coffehouse & möte angie & frida. mys med massa prat & skratt & sedan en liten raggarrunda på torpa för att tuta på pojks, dock verkade alla sova? så när vi lämnat av frida vid june & sen åkt brevid henne ända hem så skjutsade Angie hem mig, men blev kvar ett tag rosenlund.
Verkligen Gott snack liksom ;)
sedan for hon hem till toan & nu sitter jag här & låtsas vara en bra bloggare! det går inte spec bra.. 


Jag fick också höra en stor nyhet idag!! Blondinbella är tillbaka efter bloggpausen!! (både seriös & oseriös) så nu ska jag läsa det senaste där & sen sova sönder,
ska bli skönt.. 
PussPå't  ♥ ♥ ♥  


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha emma är sööt :D Tack för en myys dag på lager. erkänn att jag är bra som komenterar ;)

2008-10-28 @ 16:30:51
Postat av: Jag

haha, tack själv min kära! erkänn att jag är bra som svarar ;) <33333

2008-10-28 @ 19:43:46
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv min sötboll <3

Raggarrunda va goooos !

Hoppas bara inte et var knut o dem hahah !

2008-10-28 @ 22:28:15
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0