Harry Potter


Jag carro & emma trodde att vi skulle kunna kolla på alla
HarryPotter filmerna på en kväll/natt.. men när vi räknat
ut att det skulle ta oss ca 12 timmar bestämde vi oss
för att dela upp det ist.
så ikväll ska jag till emma & kolla på film 3,4 & 5. :)
förhoppningsvis kommer vi igång ganska tidigt eftersom
bilen mot Lager avgår halv 10 imon, så det får inte bli alltför
sent.

Annars har det inte hänt mycket idag, kom nyss hem från mormor
& nu tänkte jag läsa lite min min bok, sjuukt bra är den !! :)

Såå, heejdå


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

jaa HP filmerna är ju ganska långa så det kunde man ju räkna ut :P hittat nått på lager idag då ?

<3

2008-10-27 @ 23:22:33
URL: http://nogg.se/alltomemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0