En månad till Julafton

tänkte ta lite om helgen som varit !

I fredags åkte jag först ner till Angie för att stressa henne lite så vi skulle hinna med 30:n, det gick dock inte jättebra eftersom vi missade den. Fast egentligen var vi i tid & busschaffören sket fullständigt i oss trots att jag skrek & viftade med armarna så jag höll på att ramla av cykeln ! Men Angelica gav inte upp så vi försökte cykla ikapp den, vilket inte gick jättebra det heller. Som tur var svarade en snäll Anders i telefonen & erbjöd sig att komma & hämta oss. Upp till ekhagen för lite förfest hos ramsin, mycket kul ! Sedan ner till stan igen för att stå utanför Amor & vänta på resten. När alla kom drog vi oss in & satt på Amor nån timme eller så (?). Där blev det massa prat, vissa samtal mer allvarliga än andra ;) Även en hääärlig polack vid bordet brevid som ville slåss med Angie. Dock drog vi oss därifrån just då, undra varför. Ytterligare en biltur senare hamnade vi på den tråkigate efterfesten med 3 NVare i Vättersnäs. Jag tror nog inte ens att dom ville ha oss där? Så ganska jättefort ville vi åka hem, men med en buss som inte gick förrens om en timme blev det till att gå i snöstormen. Inte helt fel det heller med rätt sällskap. Jag hade ju inte så långt så det kan ju ha berott på det med ;). Väldigt roliga kväll iaf, som snart måste göras om!

Blev inte så många bilder för kameran laddade ur tyvärr.
Men några:








Lördagen spenderades först några timmar hos mormor & träffade jag Carro Jessica & Emelie. Det blev en kväll med massor av skrattanfall om katter på huvet & ordförklaringar. alltid lika kul att träffa dessa flickor. Blev också ganska mycket fläskande, eftersom det var godisdag ;) haha .

Igår gjorde jag absolut ingenting ! vandrade dödstrött mellan One tree hill, Tvn & datorn. Kanske inte jätteroligt, men det behövdes vill jag lova ! fast juste jaa, jobbade lite med laget också, fyllde på senap i burkar.. så det kommer nog dröja ganska lång tid innan jag vill äta det igen! Har fortfarande kvar lukten i näsan, ungefär som när vi dissikerade mink.

Jag orkar inte mer nu, väntar på att boston tea party ska börja & skjuter upp matteD plugget. får se hur det blir med det.
PussPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0