Fredag Lördag Söndag

hej vänner !

redan söndags kväll, hur är det möjligt att en helg kan gå så fort? Jag tycker nog att man skulle gå i skolan 2 dagar i veckan & helg resten! hade varit så mycket bättre, då kanske man kunde få sova ut nångång.

I fredags så var det ju restaurangbesök på g med dom bästa, dock blev det inte på harrys utan på jensen. men det var minst lika bra så där blev det massa tjat & annat. sedan tog vi våra 3 bilar(!) hem till elli där vi spelade spel & tjatade ännu mer! heeeelt okej kväll måste jag säga, gossigt att ses alla 5 igen :)
Igår var det först massa jobb & sedan en liten snabb-shopping på maxi för att köpa massa onyttigt, men det är ju okej när man bara gör det en gång i veckan! till det onyttiga blev det ganska många scrubs avsnitt & så nynnade jag på några få låtar, måste säga att jag är riktigt bra på det nu! dock var jag & emelie som också jobbat väldigt trötta så det blev inte allt för sent.


Idag har jag först lånat gåtornas palats på biblioteket & gick sen vidare till angelica för lite projektarbete. Vi fick inte riktigt allt gjort men jag tror inte att någon hade förväntat sig det heller. Men lite fick vi ju gjort, så det blir Dreamhack nästa! HAHAHA, så nu vill vi att så många som möjligt ska dit & nörda sig!
efter allt skratt tog jag mig hemåt & nu sitter jag här med en bortdomnad rumpa efter 3 One Tree Hill avsnitt, väldigt värt det !
Nu blir det först parlamentet & sedan mer OTH. Ska försöka gå & lägga mig hyffsat tidigt också, måste ju vara pigg för utvecklingssamtal & högskoleprat imorgon. suuuuuuuck

PussPå't

Kommentarer
Postat av: Anonym

scnyyyyg bild =)

2008-11-16 @ 20:51:06
Postat av: Jag

var det frida som skrev ?

2008-11-16 @ 20:57:14
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0