tröttast

Hey folk's!

Jag är superglad & skittrött, men jag är väldigt ledig imorgon så det är okej! Lyssnar även lite på The cardigans, hittade dom låtarna efter att dom spelats igår i aulan på öppethus! ganska bra faktiskt.

Vaknade idag av ett samtal från david då han sa att dom stog utanför. det tog låång tid innan jag fattade vad han pratade om, sedan kom jag på att jag visst skulle åka med dom till skolan idag. Men såklart glömde jag att sätta på alarmet på mobilen ! ganska så jätte typiskt mig faktiskt. Kom iaf 20 min försent till caden, vilket inte gjorde ett piss eftersom käralilla ullis var 45 min försenad. men det var ganska mysigt faktiskt, med bra musik & släckta lampor. Fick även en hel del gjort. Sedan bussen hem, pluggade lite matte (pissdåligt gick det) & sedan hämtade jag carro & så åkte vi till caffepaus & åt en tacotallrik. Hem igen & sova en stund innan träningen som var hemsk! Yrsel & motvind kan dö. & nu sitter jag här då, väntar på att scrubs ska börja.

Imorgon ska jag sova länge, plugga & shoppa loss med Carro. Senare på kvällen får vi se om det händer nått eller om det blir hemmakväll med massa (!) godis. Tjockisdag, yeeeey !

Scrubs is on !
PussPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0