sista dagen på lovet

hej mina vänner (:

jag har vääldigt ont i halsen & jag hatar det mer än nått annat förtillfället. som tur är var jag på apoteket innan idag och köpte Zyx. så det känns lite bättre nu!

Igår så jobbade jag först några timmar innan jag & Angelica åkte till idrottshuset och kollade på pojksen som spelade innebandy, vi var väl kanske inte så väldans insatta i matcherna men det var kul iaf! men de var väldigt duktiga & vann hela skiten, dock var kanske inte det världens grej om man tänker på hur många det var som stannade kvar för att kolla på den sista matchen...
efter lämnade jag av Angie & åkte sen & hämtade päronen hos några vänner.

idag har det inte hänt mycket, sov ändå till halv 1 & sen var ju hela dagen förstörd i princip. så det har varken blivit nån GIS eller matte, hur ska detta gå? Har bara läst & vart allmänt seg, men jag kan ju nästan kalla mig sjuk så det är okej! borde snart göra mig lite iordning med, ska nämligen till Angelica & förhoppningsvis plugga lite GIS (jag tvivlar) & sen ska vi & carro på High school musical 3. dom är så otroligt töntigt barnsliga att det blir jättebraa !



Pusssss <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag längtar :D och lycka till med plugget ;) Puss på dig !

2008-11-02 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0