Save EAF

tjoflöjt!

dålig uppdatering det senaste, men har inte riktigt orkat!
idag har det varit en riktigt seeeg söndag, med nästan bara bokläsning & lite historia.

I fredags så vandrade jag & nick till staden efter skolan & möte upp frida. tog först ett mysigt fikastopp på vasas & sen kollade vi lite på balklänningar men det fanns endast fula med paljetter & glitterstenar, så neeeeeej tack! kollade sen lite i affärerna innan jag cyklade hem.

Lördagen var ganska fullspäckad, först med några få timmars jobb & sen träffade jag carro. vi åkte till eko & köpte sjukt mycket choklad & sedan till willys (som alltid) för att köpa pepparkaksdeg. efter det tog vi en snabb promenad innan jag rusade hem och gjorde mig iordning litegranna. därefter åkte familjen till kusinerna där det fylldes år. tillslut kom jag hem igen tillsammans med Frutt & Plingan. vi skulle baka pepparkakor, så vi satte på julmusiken och försökte skapa stämning. det gick inge vidare men det va vääldigt kul ändå, och pepparkakorna blev tjocka & goda :)
några härliga kommentarer blev det ju med såklart!

vi hade bokstäverna E A & F:
- Kolla ! om vi hade haft ett R med så hade det blivit Earth !!!
´vem det var som sa det kan vi lämna osagt...

Frida:
- Jag visste inte att de fornnordiska gudarna kom från norden!
sen fick hon 3 frågor på raken om den nordiska mytologin när vi spelade barngeni

       







Dom är iaf bäst!
PussPå't

Kommentarer
Postat av: Frutt

ofta ni inte mixade med korten eller gjorde nått fuffens :P. Kul vare allafall <3

2008-11-09 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0