Misslyckade pannkakor

heej nötter ;)

Åt precis världens mest misslyckade pannkakor, blev något fel när jag gjorde smeten så dom gick inte att vända utan brände fast & blev mer någon slags pannklumpar snarare än pannkakor. Inte spec gott direkt så hela grejen var ju ganska jätte misslyckad. Men bonde söker fru gjode det bättre, eller kanske mest bonde söker man eftersom den delen av programmet är roligaste. Låt oss hoppas att Bög-ville aldrig åker ut ! Hans röst & gråtanfall är väldigt underhållande.

Tisdag idag & det betyder först MKU & GIS där vi fick tillbaka gisprovet, sugit att jag tabbat mig på två hela uppgifter så det bara blev ett G. men får ta igen det på det prakiska, eller kanske inte ? Jag & Elsa mätte sedan avstånd mellan olika platser för att se hur lång tid det skulle ta att gå. Hade ju tänkt att gå upp till Karlsborg i sommar men fick då idag reda på att det skulle ta oss ca 20 timmar, MINST. kanske ska tänka över det lite mer?
Efter ett litet hål med lite projektarbete blev det matte med massa nationella plugg. otroligt underbart bra att det bara är ca 3 veckor med matte kvar på gymnasiet, efter 12 år är det äntligen slut! Sedan fors det hemåt i en äcklig buss med människor som luktar illa. Jag älskar att åka buss! Har även lipat lite till några OTH avsnitt, klarar verkligen inte av att se människor gråta utan att börja själv. (: men det är ju faktiskt helt okej..


Back to whatever I was doing
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0