Förkyld

Min förkylning har nått oanade höjder! Med röda ögon, täppt & röd näsa, köldattacker & lock för öronen. blev så trött på min näsa som varit täppt nu i ca 3 dagar att jag tog till med drastiska åtgärder, nämligen nässpray. men nu gör det ont att andas istället, är det bättre? men nog om mitt i-landsproblem...

Började dagen med att gå upp 45 min tidigare än jag brukar för att kolla på det sista av valvakan, & barack obama vann ju så jag var nöjd. dock vet jag väl inte riktigt varför han är bäst egentligen, men bäst är han!
Sen tog jag bussen till skolan faktiskt, kände inte för att sätta mig på cykeln efter 2 dagar hemma i sjuksängen. I skolan var det iaf först det omtalade GIS provet. haha, gick väl kanske inte strålade direkt, men det G antar jag att det blir. Annars hände inte mycket spec på mku & matten, men sen var det studentmösseprovning ! blev en diamantmössa även om jag tycker att kronan ovanpå var väldigt ful!

Är ledig imon vilket är gaalet skönt även om det får bli städning & matte (hoppas jag).
Back to the book.
PussPå't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0