Äntligen fredag !!

Sitter & kollar på That 70's show förtillfället, himla kul asså. :)
sjukt skönt med helg nu iaf, det behövdes verkligen. idag hade jag först historia prov dåva, med stefan "tycker ni inte de?" henning, (HAHA) det gick faktiskt helt okej tror jag. vilket var lite förvånande eftersom jag knappt pluggat nått nu när träningen börjat igen & raggarrunda med frida i onsdags. efter provet seeeeg matte lektion & sen samhällskunskap där vi gjorde reklamer. vet inte om folk riktigt förstod våran, men vi hade iaf kul! därefter gick vi hem eftersom lilla mats inte var där på UFen idag! hiimla fint förstår ni!

ikväll ska jag träffa Frida Becca Angelica & Elli. Vi ska ut & äta någonstans, troligtvis blir det nog harrys. vi har ju inte setts alla på länge (om man glömmer onsdagen) så det ska bli jättekul. efter vet vi nog inte riktigt än vad som händer. Men centrum blir det iaf INTE! (: & det blir inte heller allt för sent, ska nämligen jobba imon.

Imorgon efter jobbet blir det tjockisdag också! är sjukt sugen på pepparkakor & lakritschoklad. får någ allt ta en tripp till maxi imon innan träffen med carro & emelie. gottgott



seeeyaa
PUSSSSPÅ'T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0