Nu skiter vi i 2008

  • London
  • 19års dag & förhoppningsvis MandoDiao
  • Bal
  • Studenten
  • Coldplay
  • USA i september (efter det ganska oklart änsålänge liksom)

2009 har inte ens börjat än, men jag har ganska mycket klart redan nu. :) Det kommer bli liivets år! Så nu vill jag hellst glömma det mesta med detta året & bara se framåt! Skiter även i nyårslöften & sådant, har aldrig lyckats innan så varför skulle jag göra det nu?

Nu väntar jag på att klockan ska bli 5 så jag kan hämta upp dom bästa & sen fira en bra nyårsafton, utan alkohol & festande troligtvis. Ska köra & jobba imon :P haha. Men det tycker jag inte gör ett enda dugg!
Puss & Gott Nytt År !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0