New moon

Heej folk!
Annandag jul idag då, brukar även den vara en familjedag för min del, men inte detta året ! känns ganska bra måste jag säga, tycker nog att jag ser dom tillräckligt ändå denna årstiden! Så idag tror jag att det blir en heel dag hemma, ska börja läsa på New Moon jag fick i julklapp. den läär ju vara sjuktigt braa! Sedan ska jag också börja kolla lite på ansäkningarna till AuPair idag, är ju så otroligt mycket att göra med det så det är lika bra att sätta igång !
Endast ca 9 månader kvar nu ! oooh, det ska bli så kul. bara det blir som vi tänkt oss ;) haha
Mellandagsrean får vänta tills imorgon skulle jag tro, har två födelsedagsbarn som fyller år innan nyår som måste köpas till. Pappan & Emma. samma dag & allt ! Så det ska fixas, & tro det eller ej, jag vet redan vad jag ska köpa till Pappa! :)

Igår vart det först lutfisk (annan mat, tack) inne hos farmor. Mycket trevligt med spel bla. Sedan drogs det bort mot huskvarna med alla teknikare & Carro&Elli. Kuul att träffa folket även om det inte blev så länge. Några skulle ut så Jag & carrot åkte hem till mig och kollade på Sunes Jul. Många skratt & mycket choklad senare gick flickan hem. Bra dag iaf!

Neej, nu kan jag inte hålla mig mer! Till boken!
PussPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0