Julshopping = död


Kom precis hem efter ungefär 5 timmas julshopping. Ändå är jag låångt ifrån klar med alla julklappar, fast har iaf kommit en bit på vägen vilket känns otroligt skönt! Har varit runt i hela Jönköping verkligen, ändå slutade det med att alla julklappar inhandlades på IKEA. tänk vad många timmar jag kunde sparat?
Nu har jag iaf en sprängande huvudverk & är sjukt trött. Julshopping är verkligen nått av det värsta som finns, tom värre än MKU. Hatar alla stressade människor i affärer med för hög julmusik. Kan inte säga annat än att jag längtar tills julen är över, så slipper man all stress & kan bara ha ett bra lov ! Spec eftersom julkänslan är lika med noll. känns mer som att vi ska ha höstlov eller liknande ist.
Shit, jag måste försöka bli mer positiv. Men just nu är det inte lätt !

PussPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0