Igår

jaaap, igår var det ju dags för nationella då. det va verkligen sjuukt svårt & än har jag inte träffat nån som tyckt det gått bra! Iochförsig hade man väl inte förväntat sig att det skulle lätt direkt, men jag fattade inte ens vad man skulle räkna ut. illa
När man kom hem blev det lite tid i soffan framför tvn innan jag gav med ut med bilen i snöstormen. kan helt ärligt säga att det var bland det läskigaste jag gjort ! ingen sikt alls & dum som jag var kom jag ut på motorvägen & hela bilen skakade för det va så mkt snö på vägen. nästan en näradöden upplevelse skulle jag säga ;) Mitt mål var iaf gräshagen & jag körde först sjukt fel så fick ringa pappa! haha. På gräshagen gick jag på en kortis jobbintervju, dock vet jag inte rktigt om jag vill ha jobbet om jag får det.
Efteråt åkte jag direkt till Elli, efter en snabbis på tokarp (åkte fel igen). Där spelades det spel åts kladdkaka & skattades en hel massa. Från början var det tänkt att vi skulle gå ut, men det var inte nån som var riktigt tagg på det. Så det blev mys ist. en heeeeel del goa kommentarer, spec från allas våran Angelica! men dom kan vi ta en annan gång. :)
idags födelsedagsbarn Becca (GRATTIS!!) & frida kom förbi en stund med.
heelkul kväll iaf!

Nu ska jag äta frukost för jag har inte ätit nått sen kl 2 igår, om man bortser från kladdkakan då. Min mage kurrar loss. Sedan blire en liten sväng på stan för att shoppas presenter & förhoppningsvis några julklappar !
PussPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0