God Jul

Då var det äntligen Julafton, dagen vi alla har längtat till så länge... eller ?
Om jag har längtat så är det nog för att äntligen behöver man inte tänka på julklapparna & sånt trams längre, nu kan man börja njuta av lovet istället.
Har haft sjuktligt mycket att göra nu dom sista dagarna innnan jul så har inte kunnat uppdatera nått direkt.
Igår så inhandlades dom sista julklapparna, det julstädades & jag slog in alla paketen. Hann även med en liten promenad med Carro för att överlämna Coldplay biljetten! Var ju även på Fuji foto centrer ett antal ggr, ändå lyckades dom aldrig göra nått rätt ! så därför ska jag aaldrig mer gå dit igen, vilket jag inte tycker att nån annan borde göra heller. iallafall inte om ni har en någorlunda annorlunda beställning. Nu är allt med fotorna iaf klar, dock fick jag göra det sista själv. sjukt irriterande!

Såhär blev iaf resultatet, tycker faktiskt att det blev ganska bra :) Får hoppas att snorungen till bror blir glad nu!

Nu ska jag göra mig iordning det sista, så God Jul på er alla !
Hoppas på en fin dag, även om den är väldigt föör mycket grön. Får se om julkänslan kommer sedan inne hos farmor kanske, till Kalle om inte annat! :)
PussPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0