Futsal söndag

jaah, fotbollen gick väl inte strålande direkt. Första matchen mot vårat andra hallbylag, dom vann med 2-1. Andra matchen mot huskvarna dr vi förlorade med ganska mycket. men vad förväntar man sig utan målvakt mot ett division 3 lag? (man måste ju få skylla på nått) Men bättre lycka nästa gång liksom :) Var även sugit att jag såklart blev själv utan mina ekhagsvänner i mitt lag. gjorde att det inte blev riktig lika kul att spela. menmen, sånt man får ta :P 




Upptäckte precis att jag bara har en lektion imon som inte börjar förrens kl 3 ! det är ju liivet :) så det blir en lååång sovmorgon imon, och sen några timmars Cad. helt okej måndag liksom. Får även lön imon, dock kommer väl hela den gå åt till julklappar. suck.
Nu ska jag kolla på Sex and the city, för wallander suuuuuuger !
PussPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0