Ännu en helg..

Helgen har vart bra !
I fredags firades becca som fyllt år. först en kul förfest hos henne innan det bars iväg ne mot stan, dom andra hämtade stämpel på centrum, men jag kände inte för't plus att jag är ganska pank dessa dagar (iaf tills imon). Sedan blev det amor en stund där Martin också firades av alla teknikare :) När dom andra gick till centrum sen så följde jag med pojksen till donkis en stund innan hemfärd med davids bror :)
Igår bakades det pepparkakor för tredje gången detta året, men hos farmor med alla kusinerna denna gången. alltid lika kul trots en halvt fungerande cd-spelare. Dock blev det inte jättemånga peppisar bakade, degen är ju betydligt godare ! haha. framemot kvällningen bar det återigen in till farmor & farfar. Guldbröllop skulle firas lite halvt, men jag vart inte kvar spec länge. Carro & jag åkte ner till caffepaus & fikade, sedan hem till henne igen & kollade på Kopps. hiiimla kul film asså!
Idag blir det först massamassa pluggande, har fyra inlämningar till nästa vecka. sjukt kul såhär veckan innan lovet. Vid halv7 drar jag mig bort till tipshallen. seriespel på G, kom inte & kolla!

PussVänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0