2:a Advent

ännu en helg är förbi, dock har inte denna varit riktigt så rolig som dom brukar vara. Vart ledig i fredags, sjukt skönt att få sova ut ordentligt efter en skolvecka med för lite sömn. Kan inte somna & när jag väl gör det vaknar jag ca 15938276739 ggr varje natt. Mycket kul ! Iaf så var jag hos mormorn min & hjälpte henne med lite julstädning innan jag begav mig till Emma (först ett stopp på willys såklart, vore inte helg annars) för att baka pepparkakor & lussebullar. Vi hade dock inte kollat vad som skulle vara i bullarna, men det löste sig tillsist. Tur att Carro bor så nära ;) Men baket gick bra & endast en plåt blev vidbränd. När allt var klart åt vi oss tjocka & kollade på scrubs, mycket bra! Jag mådde inte bra när jag kom hem sen, blev lite föööör mycket ojäst deg. haha



Lördagen började först med några timmars jobb. väldigt mycket att göra faktiskt om man jämför med de senaste veckorna. När jag kom hem var jag på sjukt dåligt humör så hela kvällen spendeades deppandes framför sex and the city.
Idag då, istort sett har jag haft huvudet djupt i matteboken hela dagen, med undantag för en tripp till A6 med mammi för att kolla ut mina egna julklappar & en snabbis till Mcdriven med Carro. Nu är jag trött, mätt & lite småtjurig. Kanske med tanke på att jag måste plugga matte som en gris varenda ledig minut imorgon & på tisdag. Eftersom det inte heller går det minsta bra gör det ju bara saken värre. Får tänka positivt, efter onsdag är matten slut ! förhoppningsvis ända tills jag ska hjälpa mina egna barn med läxor osv. Känns otroligt bra !!

Nu får det bli ett avsnitt av satc innan sängen
PussPå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0